Kan du høre det?

Brandet Lydens By er essentielt for udvikling og vækst i Struer Kommune. Struer Kommune skal være et sted, hvor det er attraktivt at bo, arbejde og besøge.

Det fælles brand for Lydens By skaber værdi for alle centrale aktører i kommunen. Brandet skal gøre det lettere for aktørerne i Lydens By at spille i takt og spille den gode musik, som får tilflyttere, beboere og samarbejdspartnere til at skabe den flotteste udgave af Lydens By i deres hoveder.

Centrale aktører inden for erhverv, kultur, handel og turisme har etableret et Lydens By Branding Board, som igennem forskellige initiativer vil forsøge at udvikle og styrke brandingen af kommunen som Lydens By.

Kernefortællingen og playbooken er udarbejdet på vegne af Branding Boardet for Lydens By, der består af repræsentanter fra Struer Erhvervsforening, Struer Handelsstandsforening, Thyholm Erhvervs- og Turistforening, Struer-Egnens Turistforening, Kontaktudvalg for lokalområder, kulturinstitutioner, lydinitiativer, eksterne kompetencepersoner og Struer Kommune.

Kernefortælling

Lokal Stolthed

Det er vigtigt for kommunikationsindsatsen for Lydens By at komme rundt i hele kommunen, så alle borgere føler et ejerskab. Vi tager altså en lokal stolthed i en given by i Struer Kommune og sætter lyd til det. Den lokale stolthed kan sagtens findes via et åbent spørgsmål på sociale kanaler.

Værdier

Du kan bruge kerneværdierne som budskaber i din kommunikation og som retningslinje for det, vi i fællesskab gerne vil kommunikere om Lydens By. Værdierne definerer på hver sin måde det, der gør Lydens By unik, og kan være en hjælp til at beskrive Lydens By.

SÅDAN BESKRIVER DU LYDENS BY

Når du er i en situation, hvor du helt kort og skarpt skal fortælle, hvorfor vi kalder os Lydens By, griber du blot fat i kernefortællingens begyndelse og slutning. Det giver dig mulighed for på to linjer at svare på de mest centrale spørgsmål med konkrete eksempler på initiativer.

 

Få inspiration til tekst

Her finder du danske tekster om Struer, som du kan anvende i din kommunikation, når du skal profillere byen til netop din målgruppe.

Brandet Lydens By er essentielt for udvikling og vækst i Struer Kommune. Struer Kommune skal være et sted, hvor det er attraktivt at bo, arbejde og besøge.

Det fælles brand for Lydens By skaber værdi for alle centrale aktører i kommunen. Brandet skal gøre det lettere for aktørerne i Lydens By at spille i takt og spille den gode musik, som får tilflyttere, beboere og samarbejdspartnere til at skabe den flotteste udgave af Lydens By i deres hoveder.

Centrale aktører inden for erhverv, kultur, handel og turisme har etableret et Lydens By Branding Board, som igennem forskellige initiativer vil forsøge at udvikle og styrke brandingen af kommunen som Lydens By.

Kernefortællingen og playbooken er udarbejdet på vegne af Branding Boardet for Lydens By, der består af repræsentanter fra Struer Erhvervsforening, Struer Handelsstandsforening, Thyholm Erhvervs- og Turistforening, Struer-Egnens Turistforening, Kontaktudvalg for lokalområder, kulturinstitutioner, lydinitiativer, eksterne kompetencepersoner og Struer Kommune.

Brandet Lydens By er essentielt for udvikling og vækst i Struer Kommune. Struer Kommune skal være et sted, hvor det er attraktivt at bo, arbejde og besøge.

Det fælles brand for Lydens By skaber værdi for alle centrale aktører i kommunen. Brandet skal gøre det lettere for aktørerne i Lydens By at spille i takt og spille den gode musik, som får tilflyttere, beboere og samarbejdspartnere til at skabe den flotteste udgave af Lydens By i deres hoveder.

Centrale aktører inden for erhverv, kultur, handel og turisme har etableret et Lydens By Branding Board, som igennem forskellige initiativer vil forsøge at udvikle og styrke brandingen af kommunen som Lydens By.

Kernefortællingen og playbooken er udarbejdet på vegne af Branding Boardet for Lydens By, der består af repræsentanter fra Struer Erhvervsforening, Struer Handelsstandsforening, Thyholm Erhvervs- og Turistforening, Struer-Egnens Turistforening, Kontaktudvalg for lokalområder, kulturinstitutioner, lydinitiativer, eksterne kompetencepersoner og Struer Kommune.

Brandet Lydens By er essentielt for udvikling og vækst i Struer Kommune. Struer Kommune skal være et sted, hvor det er attraktivt at bo, arbejde og besøge.

Det fælles brand for Lydens By skaber værdi for alle centrale aktører i kommunen. Brandet skal gøre det lettere for aktørerne i Lydens By at spille i takt og spille den gode musik, som får tilflyttere, beboere og samarbejdspartnere til at skabe den flotteste udgave af Lydens By i deres hoveder.

Centrale aktører inden for erhverv, kultur, handel og turisme har etableret et Lydens By Branding Board, som igennem forskellige initiativer vil forsøge at udvikle og styrke brandingen af kommunen som Lydens By.

Kernefortællingen og playbooken er udarbejdet på vegne af Branding Boardet for Lydens By, der består af repræsentanter fra Struer Erhvervsforening, Struer Handelsstandsforening, Thyholm Erhvervs- og Turistforening, Struer-Egnens Turistforening, Kontaktudvalg for lokalområder, kulturinstitutioner, lydinitiativer, eksterne kompetencepersoner og Struer Kommune.

Her finder du engelske tekster om Struer, som du kan anvende i din kommunikation, når du skal profillere byen til netop din målgruppe.

Lydens by kernefortælling

Få hjælp af vores CHatGPT

Materialer

Billeder

Hent billeder taget i Lydens By

Film

Hent film fra Lydens By

Lyd

Hent Lyd fra Lydens By